Analýza učebních strategií studentů VŠ za pomoci eye-trackingu – Alena ŠTECOVÁ
Alena ŠTECOVÁ
Diplomová práce
Analýza učebních strategií studentů VŠ za pomoci eye-trackingu
Analysis of learning strategies of academic students using the eye-tracking method
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem učebních strategií vysokoškolských studentů při učení se z anglického textu. Cílem výzkumu této práce je sledovat učební strategie studentů v různých úrovních jazykové kompetence, tyto identifikovat a následně analyzovat. Dále zjistit, zda jsou strategie závislé na úrovni jazykové kompetence a jak působí mentální podněty na emocionální a fyziologické projevy …víceAbstract:
This master thesis deals with researching learning strategies of academic students during learning from English text. The aim of the thesis is to observe, identify and analyse the learning strategies of the students who differ in language level. It also aims to find out whether certain strategies are dependent on the language level and how mental stimuli influence the emotional and physiological reactions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTECOVÁ, Alena. Analýza učebních strategií studentů VŠ za pomoci eye-trackingu. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství německého jazyka a literatury pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Učení se z kulturní diverzity na pracovišti
Petr Špůrek -
Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy
Marita ŠIRMER MARTIROSYAN -
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ -
Učení se pravidel pro rozpoznávání řeči z nerozpoznaných promluv v dialogovém systému
Klára Kufová -
Strategie učení z textu
Blanka Skybová -
Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy
Marita ŠIRMER MARTIROSYAN -
Strategie učení z textu
Alena Stoklásková -
Strategie učení z textu
Lada Klimešová