Bc. Hana Kočková

Diplomová práce

Vytvoření věrnostního programu pro klienty První novinové společnosti a.s.

Create a loyalty program for customers of PNS a.s.
Anotace:
V době ekonomické stagnace a postupného návratu k prosperující ekonomice, a to jak v globálním i národním měřítku, je jedním z nejdůležitějších a zároveň nejsložitějších otázek pro podnikatele, "Jak zlepšit nebo alespoň udržet svou současnou pozici na trhu?" Jednou ze strategií je soustředit se na podporu a motivovat klienty, dodavatele a zaměstnance. Toho může být dosaženo vytvořením věrnostních programů …více
Abstract:
In times of economic stagnation and gradual return to a prosperous economy, both in the global as well as national scale, is one of the most important and also the most difficult questions for businessmen, "How to improve or at least maintain their current market position?" One of the strategies is to focus on supporting and motivating clients, suppliers and employees. This can be achieved among others …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní