Bc. Hana Kočková

Master's thesis

Vytvoření věrnostního programu pro klienty První novinové společnosti a.s.

Create a loyalty program for customers of PNS a.s.
Abstract:
V době ekonomické stagnace a postupného návratu k prosperující ekonomice, a to jak v globálním i národním měřítku, je jedním z nejdůležitějších a zároveň nejsložitějších otázek pro podnikatele, "Jak zlepšit nebo alespoň udržet svou současnou pozici na trhu?" Jednou ze strategií je soustředit se na podporu a motivovat klienty, dodavatele a zaměstnance. Toho může být dosaženo vytvořením věrnostních programů …more
Abstract:
In times of economic stagnation and gradual return to a prosperous economy, both in the global as well as national scale, is one of the most important and also the most difficult questions for businessmen, "How to improve or at least maintain their current market position?" One of the strategies is to focus on supporting and motivating clients, suppliers and employees. This can be achieved among others …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní