Osobnostní charakteristiky voličů politických stran v Poslanecké sněmovně – Bc. Dominik Ryšánek
Bc. Dominik Ryšánek
Diplomová práce
Osobnostní charakteristiky voličů politických stran v Poslanecké sněmovně
Personal Characteristics of the Voters in Election of Political Parties into the Chamber of Deputies
Anotace:
Diplomová práce pojednává o osobnostních faktorech voličů jednotlivých politických stran v České republice. Práce si klade za cíl zjistit, zda se takoví voliči v osobnostních faktorech liší a zda se liší dle politického spektra (levice, střed, pravice). Práce využívá kvantitativních metod výzkumu a celkem se do sběru dat zapojilo přes 1400 respondentů. Práce přináší nové poznatky z oblasti osobnosti …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the personal characteristics of the voters in election of political parties in the Czech republic. Thesis aims to determine whether the electors differ in their personal factors and also whether they differ according to the political spectrum (left wing, centre, right wing). The empirical part of the thesis applies the quantitative methods and overall, over 1400 respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYŠÁNEK, Dominik. \textit{Osobnostní charakteristiky voličů politických stran v Poslanecké sněmovně}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/9wpoz8/.
Jak správně citovat práci
Ryšánek, Dominik. Osobnostní charakteristiky voličů politických stran v Poslanecké sněmovně. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Česká psychologie za totality 1948-1989: cestičky přes překážky doby
Markéta Černá -
Politický marketing a volební úspěch
Magdaléna Bártová -
Psychologie reklamy v politické kampani
Sebastian Kemel -
Davové jevy, psychologie davu
Jana Flachsová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK