Die Unternehmensziele und die Unternehmensphilosophie der Firma IKEA – Tomáš MACEK
Tomáš MACEK
Bakalářská práce
Die Unternehmensziele und die Unternehmensphilosophie der Firma IKEA
The corporate goals and business philosophy of the company IKEA
Abstract:
This bachelor thesis deals with two topics, company culture generally and company culture of company IKEA. In the first part is introduced the history of the company IKEA with regard to moments forming culture of the IKEA ? its plans, possible threats that may complicate these plans and advantage over competition that makes easier the performance of the tasks. The second part of the thesis deals with …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá dvěma hlavními tématy, firemní kulturou obecně a firemní kulturou firmy IKEA. V první části je představena historie firmy IKEA, s ohledem na momenty formující kulturu IKEA. Následují plány firmy IKEA, možná ohrožení, která mohou tyto plány zkomplikovat a výhody před konkurencí, které naopak plnění stanovených plánů usnadňují. Druhá část práce se věnuje teorii firemní kultury …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Zveřejnit od: 23. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Mathias Becker
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACEK, Tomáš. Die Unternehmensziele und die Unternehmensphilosophie der Firma IKEA. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura společnosti OVB Allfinanz,a.s. ve Španělsku
Barbora Novotná -
Firemní kultura v oblasti školství, komparace s podnikatelským sektorem
Marcela Kynclová -
Firemní kultura v nadnárodní společnosti s akcentem na adaptaci
Jana VÁŇOVÁ -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Analýza finanční situace podniku IKEA Česká republika, s.r.o.
Matyáš Písačka -
Ocenenie podniku IKEA Česká republika, s.r.o.
Vladimíra Pituchová -
Ocenění podniku IKEA Česká republika, s.r.o.
Michal Walica -
Návrh změn na základě zhodnocení společenské odpovědnosti IKEA Group
Michal Duba