Development of online marketing plan for small enterprise with focus on new media and communications – Nataliia Kushnir
Nataliia Kushnir
Master's thesis
Development of online marketing plan for small enterprise with focus on new media and communications
Development of online marketing plan for small enterprise with focus on new media and communications
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na osobitosti provozování podnikání v dynamickém, moderním prostředí, ovlivněném zaváděním počítačů a informačními technologiemi. Rozvíjí témata spojená s vývojem nových produktů, měnící se rolí zákazníka a pozměněnou konkurencí, online marketingem, sociálními médii, nástroji a přístupy online podnikání. Tato témata jsou podpořena solidním teoretickým zázemím. Pro účely …moreAbstract:
This master thesis focuses on the peculiarities of performing the business in the dynamic modern environment, influenced by the computerization and information technologies. It unfolds topics connected with development of the new products, changing role of customer and modified competition, online marketing, social media, online business tools and approaches. These topics are supported with solid theoretical …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39162
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2013
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Tomáš Sigmund
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUSHNIR, Nataliia. \textit{Development of online marketing plan for small enterprise with focus on new media and communications}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/9wyvps/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39162
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova