Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce – Bc. Kamila Opravilová
Bc. Kamila Opravilová
Diplomová práce
Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce
A Project of Introducing Sustainable Practices in the Hotel to Increase Customer Loyalty to the Brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou projektu pro zavedení udržitelných praktik v hotelu s cílem zvýšení loajality zákazníka ke značce. V teoretické části jsou zpracovány informace získané z odborné literatury, zaměřené na problematiku udržitelného cestovního ruchu, hotelnictví a uplatňování environmentálního řízení v hotelnictví. V analytické části je popsán aktuální stav vybraného hotelu. Zkoumaná problematika …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of a project for the introduction of sustainable practices in the hotel to increase customer loyalty to the brand. In the theoretical part information obtained from specialized literature on the topic of sustainable tourism, hospitality, and the application of environmental management in the hotel industry was processed. The current state of the selected hotel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OPRAVILOVÁ, Kamila. \textit{Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/9wzok1/.
Jak správně citovat práci
Opravilová, Kamila. Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Měření a řízení udržitelné výkonnosti
Jana ŠEDOVÁ -
Měření a řízení udržitelné výkonnosti podniku ve vybraném odvětví
Veronika KALÍŠKOVÁ -
Environmentální účetnictví
Veronika Schovajsová -
Analýza možností zlepšení aplikace systémů environmentálního řízení ve vybraném podniku.
Pavlína Kalibánová -
Environmentální nástroje jako součást řízení podniku
Anna VOPALECKÁ -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová