Big data a jejich využití ve vybraných mezinárodních společnostech v českém prostředí – Eliška Horáková
Eliška Horáková
Diplomová práce
Big data a jejich využití ve vybraných mezinárodních společnostech v českém prostředí
Big data and its use in selected international companies in the Czech environment
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím big data a s nimi spojených technologií ve velkých mezinárodních společnostech. Cílem práce je diskutovat big data problematiku a poznat její využití ve vybraných společnostech. Literární rešerše je věnována přehledu big data technologií, možnostem jejich využití, výhodám a rizikům, které tato technologie přináší. Dále je literární rešerše zaměřena na trendy …víceAbstract:
This diploma thesis deals with big data usage and related technologies in large international companies. The aim of this thesis is to discuss big data topic and to learn about its usage in selected companies. Literature review deals with the overview of big data technologies, possibilities of their use, advantages and risks of this technology. Furthermore, the literature review is focused on trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89126
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Radek Čajka
- Oponent: Iveta Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89126
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Proposal of Data-driven Approach to Project Management Innovation for a Specific Company
Magdaléna Grochalová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková