Social listening v cestovnom ruchu – Simona Križanová
Simona Križanová
Diplomová práce
Social listening v cestovnom ruchu
Social listening v cestovním ruchu
Anotace:
Předmětem diplomové práce je social listening, jako jeden z hlavních efektivních způsobů sledování a analyzování sociálních médií. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit možnosti využití social listeningu na základě námi provedené analýzy. Cílem zhodnocení je především uvést hlavní přínosy a nevýhody, či překážky, se kterými se při analýze setkáme. K dílčím cílům práce patří praktická aplikace …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is social listening, as one of the main effective ways of monitoring and analyzing social media. The main goal of the diploma thesis is to evaluate the possibilities of using social listening on the basis of our analysis. The aim of the evaluation is primarily to state the main benefits and disadvantages that we will encounter in the analysis. The partial goals of …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je social listening, ako jeden z hlavných efektívnych spôsobov monitorovania a analyzovania sociálnych médií. Hlavným cieľom diplomovej práce je zhodnotiť možnosti využitia social listeningu na základe nami vykonanej analýzy. Cieľom zhodnotenia je predovšetkým uviesť hlavné prínosy a nevýhody, či prekážky, s ktorými sa pri analýze stretneme. K čiastkovým cieľom práce patrí …víceKlíčová slova
sociální sítě letecké spoločnosti reputační management social listening monitoring sociálních médií
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81767
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2021
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81767
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Využití trackovacích kódů a Facebook pixelu pro monitoring online marketingových aktivit
Milan Vostrý -
Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools
Pavlína Duffková -
Nelegální obchod s loskutáky (Gracula) a monitoring podmínek chovu prostřednictvím sociálních sítí
Radka Sedláčková -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi