Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci – Bc. Renata LIŠKAŘOVÁ
Bc. Renata LIŠKAŘOVÁ
Bachelor's thesis
Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci
MAKING USE OF PR TOOLS IN EFFECTIVE INTERNAL COMMUNICATIONS
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá efektivním využíváním nástrojů PR v interní komunikaci. Definuje interní komunikaci jako součást podnikové kultury, její cíle, základní postupy a proces interních PR s důrazem na získávání a vyhodnocování zpětné vazby, zabývá se rovněž součinností mezi interní a externí komunikací firmy, hodnocením efektivity používaných nástrojů a projevy nefunkční interní komunikace. Detailně …viacAbstract:
The Bachelor thesis deals with effective use of PR tools in the internal communications management. It defines the internal communications as an integral part of corporate culture and stipulates its objectives, basic procedures and internal PR processes with focus on feedback raising and evaluation. The thesis also explores coaction processes between internal and external corporate communications, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKAŘOVÁ, Renata. Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub -
Podniková komunikace ve službách
Denisa Jarošová -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Vliv interní komunikace na motivaci pracovníků ve vybraném podniku
Jiří Markytán -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Agáta Sojková -
Zlepšení komunikace zahraniční společnosti Kapriz a.s. pomocí podnikových sociálních sítí
Arina Karas