Porovnání výuky dítěte se středně těžkým mentálním postižením v běžné a speciální třídě – Bc. Šárka Blatná
Bc. Šárka Blatná
Bakalářská práce
Porovnání výuky dítěte se středně těžkým mentálním postižením v běžné a speciální třídě
Comparison of a child with moderate mental deficiency in normal and special class
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na porovnání výuky dětí se středně těžkým mentálním postižením ve speciální třídě a v běžné třídě. Zabývá se názory pedagogických pracovníků a rodičů těchto dětí. Dále je zaměřena na pozorování dvou rozdílných výuk. Práce obsahuje základní pojmy spojené se středně těžkým mentálním postižením, klasifikaci mentálního postižení, příčiny a projevy tohoto postižení. V poslední …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the comparison of teaching childrens with severe mental retardation studying in special classes. We deal with pedagogical workers and the parents opinions. The next important part of this thesis compares the different styles of teaching. This thesis includes basic terms which are connected with moderate mental retardation, its classification and with it's causes and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/npaz3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Blanka Vaculík Pravdová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Posouzení rozdílů v grafomotorice u dětí s vadami řeči ze speciálních logopedických tříd a běžných tříd mateřských škol
Ivana Blažíčková -
Practical use of natural language processing in education technology
Dominik Hartinger -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Lyžařská škola Newman School v Resortu Hrubá Voda
Jakub LEHNERT