Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů – Karolína Sehnalová
Karolína Sehnalová
Bakalářská práce
Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů
Greenpeace Campaigns Communicating the Problematics of Disposable Plastics
Anotace:
Tato bakalářská práce "Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů" se zabývá sociální reklamou a neziskovou organizací Greenpeace. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o sociálně marketingové komunikaci problematiky jednorázových plastů u čtyř různých poboček společnosti Greenpeace, konkrétně jde …víceAbstract:
This bachelor's thesis " Greenpeace Campaigns Communicating the Problematics of Disposable Plastics " deals with social advertising and the non-profit organization Greenpeace. The first part of the thesis defines these terms and provides a theoretical basis for its second part, which deals with social marketing communication of disposable plastics at four different branches of Greenpeace, namely the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEHNALOVÁ, Karolína. \textit{Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/9y131h/.
Jak správně citovat práci
Sehnalová, Karolína. Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Jana Kupská -
Sociální reklama zaměřená na práva osob se zdravotním postižením
Michaela Kusendová -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Denisa Voráčková -
Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty
Jakub Helešic -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS
Lucie Karlíková -
Influenceři a sociální reklama
Jan Holý