Marketingová komunikace ve fitness průmyslu – Bc. Kryštof Wetter
Bc. Kryštof Wetter
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace ve fitness průmyslu
Marketing Communication in the Fitness Industry
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovou komunikací ve fitness průmyslu. V teoretické části bude rozebírána integrovaná marketingová komunikace a její základní fungování. Poté bude rozbor jednotlivých nástrojů, integrované marketingové komunikace vycházet ze zkoumané společnosti FactoryPro a.s., kde bude také zaměření na její reklamní část. V praktické části bude rozbor nově aplikovaných marketingových …moreAbstract:
The bachelor’s thesis will be dealing with marketing communication in the fitness industry. Theoretical part will be analyzing integrated marketing communication and its basic functionality. Then there will be an analysis of the individual instruments of integrated marketing communication based on the company under investigation FactoryPro a.s., which will also focus on its advertising part. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zi4jz/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Jindřiška Kabele
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketing in the fitness industry
Kay Hettwer -
Finanční dopady vládních opatření v reakci na pandemii covid-19 na fitness průmysl v ČR v letech 2020 až 2021
Pavel Salášek -
Využití systému klubového členství ve fitness centrech
Pavel Suchý -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
The effective advertisement through idle games towards university students and graduates
Jamil Neymatov -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary