Marketingová komunikace ve fitness průmyslu – Bc. Kryštof Wetter
Bc. Kryštof Wetter
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve fitness průmyslu
Marketing Communication in the Fitness Industry
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovou komunikací ve fitness průmyslu. V teoretické části bude rozebírána integrovaná marketingová komunikace a její základní fungování. Poté bude rozbor jednotlivých nástrojů, integrované marketingové komunikace vycházet ze zkoumané společnosti FactoryPro a.s., kde bude také zaměření na její reklamní část. V praktické části bude rozbor nově aplikovaných marketingových …víceAbstract:
The bachelor’s thesis will be dealing with marketing communication in the fitness industry. Theoretical part will be analyzing integrated marketing communication and its basic functionality. Then there will be an analysis of the individual instruments of integrated marketing communication based on the company under investigation FactoryPro a.s., which will also focus on its advertising part. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zi4jz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jindřiška Kabele
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing in the fitness industry
Kay Hettwer -
Finanční dopady vládních opatření v reakci na pandemii covid-19 na fitness průmysl v ČR v letech 2020 až 2021
Pavel Salášek -
Využití systému klubového členství ve fitness centrech
Pavel Suchý -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
The effective advertisement through idle games towards university students and graduates
Jamil Neymatov -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary