Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí – Zdeněk PITNER
Zdeněk PITNER
Bakalářská práce
Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
Destination management and marketing brand on promotion
Anotace:
Práce je zaměřena na zhodnocení aktuální situace destinace MAS Rozkvět, z. s. a nalezení vhodného způsobu propagace destinace. V práci byly použity analýzy STEP a SWOT, Porterův model pěti sil a rovněž bylo provedeno dotazníkové šetření na vzorku 85 respondentů. Po provedení potřebných analýz vyplynulo, že destinace by se měla vydat cestou strategie VYUŽITÍ. Destinace by měla využít svých silnýc stránek …víceAbstract:
The work is focused on the evaluation of the current situation destination MAS Rozkvět, z. s. and it is also focused on finding a good way for promotion destination. STEP analysis and SWOT, Porter's five forces model and also there was a questionnaire survey were used in this paper on a sample of 85 respondents. After making the necessary analysis it revealed that destination should follow a route …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PITNER, Zdeněk. \textit{Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/9y7m6j/.
Jak správně citovat práci
PITNER, Zdeněk. Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management - spolupráce aktérů cestovního ruchu v Kutné Hoře
Petr Zbraněk -
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Destinační management a jeho ekonomický kontext
Kateřina Kotíková -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
České Švýcarsko o.p.s. se zaměřením na management destinace
Aneta Černovská -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Destinační management v rozvoji cestovního ruchu v mikroregionu Strážnicko
Hana Jelínková -
Destinační management v rozvoji cestovního ruchu v Mikroregionu Holešovsko
Tereza Rušikvasová
Název
Vložil
Vloženo
Práva