Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu – Bc. Štěpánka Peterková
Bc. Štěpánka Peterková
Bakalářská práce
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Product analysis and marketing environment of Natura Siberica in the Czech market
Anotace:
Bakalářská diplomová práce s názvem Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu se zabývá analýzou této značky přírodní kosmetiky, jejího sortimentu, marketingu a úspěšnosti prodeje v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol a obsahuje jak teoretické znalosti o firmě, marketingu a propagaci kosmetiky, tak praktický výzkum konkurenceschopnosti produktů …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses natural cosmetics brand Natura Siberica and the company’s position on the Czech market. The thesis examines Natura Siberica’s product range, and also includes its marketing and sales success in the Czech Republic. The thesis is divided into five chapters containing the theoretical information about the company, marketing, and promotion of cosmetic products as well as practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f0nnc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 7. 2021
- Vedoucí: prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc.
- Oponent: Mgr. Světlana Michálková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Přírodní kosmetika - současný trend?
Jaroslava NETÍKOVÁ -
Právní aspekty certifikace přírodní kosmetiky a bio kosmetiky v EU a v ČR
Barbora Heczková -
Složení kosmetických přípravků a výzkum zaměřený na používání přírodní kosmetiky
Lenka Kreslíková -
Názvy produktů české přírodní kosmetiky
Eliška Pešková -
La comparaison du marché commercial tcheque et français avec les cosmétiques bio
Andrea HRABINOVÁ