Bc. Štěpánka Peterková

Bachelor's thesis

Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu

Product analysis and marketing environment of Natura Siberica in the Czech market
Abstract:
Bakalářská diplomová práce s názvem Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu se zabývá analýzou této značky přírodní kosmetiky, jejího sortimentu, marketingu a úspěšnosti prodeje v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol a obsahuje jak teoretické znalosti o firmě, marketingu a propagaci kosmetiky, tak praktický výzkum konkurenceschopnosti produktů …more
Abstract:
The bachelor thesis analyses natural cosmetics brand Natura Siberica and the company’s position on the Czech market. The thesis examines Natura Siberica’s product range, and also includes its marketing and sales success in the Czech Republic. The thesis is divided into five chapters containing the theoretical information about the company, marketing, and promotion of cosmetic products as well as practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 7. 2021
  • Supervisor: prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc.
  • Reader: Mgr. Světlana Michálková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel