Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží – Martina Kořínková
Martina Kořínková
Master's thesis
Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží
A sell-out data analysis of a particular company with focus on fast moving consumer goods
Abstract:
Práce se zaměřuje na význam analýzy prodejních dat pro podporu rozhodování. Teoretická část se zabývá charakteristikou a sepcifiky odvětví business intelligence i jeho vývojem, rozebírá omezení a příležitosti pro rozvoj. Je rozvedena jak stránka zpracování dat, tak postup a techniky při samotné analýze. Praktická část je zaměřena na prodejní data konkrétního řetězce z pohledu dodavatele rychloobrátkového …moreAbstract:
The thesis deals with data analysis importance for decision making process. The theoretical part focuses on characteristics and specific attributes of the business intelligence, its history and development, limitations and opportunities. The data processing as well as steps or techniques necessary for the analysis are further examined. The practical part deals with sell-out data analysis of a particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30138
Thesis defence
- Date of defence: 13. 2. 2012
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30138
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Business Intelligence pro řízení skladových zásob firmy se sportovním zbožím
Martina Šimánková -
Business intelligence v oblasti rychloobrátkového zboží
Tereza Fixová -
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Alena Bělíčková -
Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce
Eva Svašková -
Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
Adéla Bašníková -
Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
Ondřej KRÁL