Pozitiva a rizika integrace žáka s PAS v běžné základní škole – Mgr. Eliška Dopitová
Mgr. Eliška Dopitová
Bakalářská práce
Pozitiva a rizika integrace žáka s PAS v běžné základní škole
Positive aspekts and risks of integration of student with autism spectrum in ordinary basic school
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění a analyzování pozitiv a rizik integrace žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole. Bakalářská práce je vytvořena z pohledu asistenta pedagoga, který se podílí na výchově a vzdělávání integrovaného žáka s poruchou autistického spektra ve škole v průběhu dvou let, který je doplněn informacemi získanými z rozhovorů se zainteresovanými pedagogy …víceAbstract:
The thesis is focused to discover and analysis positive aspects and risks of integration of student with autism spectrum disorder in ordinary basic school. The thesis is written from the viewpoint of a teacher assistant who participates in the training and education of student with autism spectrum disorder in ordinary basic school during a period of two years, which is completed with information get …víceKlíčová slova
asistent pedagoga poruchy autistického spektra pervazivní vývojové poruchy autismus integrace inkluze triáda Aspergerův syndrom dětský autismus teacher assistant autistic spectrum disorder pervasive developmental disorders autism integration incluzion autism triade – the triad of impairments Asperger`s syndrom Childhood autism
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/edm24/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Adverzní dětské zkušenosti u klientů s poruchou autistického spektra
Votavová Votavová -
Vzdělávání a podpora žáků s poruchami autistického spektra v základním školství v Německu (ve spolkové zemi Bavorsko)
Helena Dudová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Analýza přístupu k žákům s poruchou autistického spektra na základní škole speciální
Marie Makariusová -
Asistent pedagoga u žáka s Aspergerovým syndromem ve vyučovacím procesu
Nikola FUSOVÁ -
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s dg. Aspergerův syndrom, jejich uplatnění v životě
Klára STŘÍŽOVÁ -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná