Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu – Ekaterina Gracheva
Ekaterina Gracheva
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Applying of marketing tools in chosen firm
Anotace:
Cílem této práce je posoudit používání marketingových nástrojů v podmínkách společnosti Red panda, s.r.o., která se zabývá poskytováním pojistek cizincům v oboru zdravotnictví a překladatelských a notářských služeb v České republice. Primární cíle jsou analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti, zjištění marketingového mixu, porozumění spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess applying of marketing tools for the company Red panda, ltd., which deals with the provision of insurance in the field of health care and the provision of translation and notary services in Czech Republic. The primary objectives are the analysis of the macro and microenvironment of the company, finding out the marketing mix, understanding customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan
Název
Vložil
Vloženo
Práva