IT technologie a pohybová aktivita dětí na druhém stupni ZŠ – Věra Kučerová
Věra Kučerová
Bakalářská práce
IT technologie a pohybová aktivita dětí na druhém stupni ZŠ
IT technology and the movement activity of children in second Primary School
Anotace:
Bakalářské práce se zabývá tím, jak přinést do tělesné výchovy nové, moderní, atraktivní a motivující prvky, které žáky podpoří k pohybové aktivitě. Cílem první části mé práce bylo najít vhodné aplikace, které jsou na trhu pro různé druhy sportovních aktivit, a následně vytvořit vhodný návrh k využití v hodinách TV. Ve výzkumné části bylo použito anketní šetření, které podává výsledky o tom, jaké technologie …víceAbstract:
This thesis deals with the study of how to bring new, modern, attractive and motivational elements into physical education, which would whet students appetite for physical activity. In the first part, applications which can be used for different types of sport activities are described. Next, there are possible suggestions of how to use them during the classes of physical education. In the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Jeřábek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučerová, Věra. IT technologie a pohybová aktivita dětí na druhém stupni ZŠ. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / tělesná výchova - informatika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie v galerijní pedagogice - návrh mobilní aplikace jako didaktického prostředku v praxi galerijního pedagoga
Iveta Janošková -
Mobilní aplikace jako trend v knihovnách
Martina Říhová -
Vzdělávací aplikace v didaktice lekcí informační gramotnosti se zaměřením na m-learning
Jiří Fleger -
Návrh a realizace mobilní aplikace využívající geolokaci v operačním systému android
Petr Ryska -
Realizace mobilní vzdělávací aplikace pro expozici v prostorách Západočeského muzea v Plzni
Patrik SEKO -
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
Denisa BROŽKOVÁ -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Mobilní aplikace mapování parků v Brně
Jana Čecháčková