Analýza vybrané TV reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu – Bc. Jitka Benešová
Bc. Jitka Benešová
Diplomová práce
Analýza vybrané TV reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu
Analysis of particular TV advertisement broadcasted during live sport event
Anotace:
V diplomové práci se zabývám analýzou vybrané televizní reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu. Hlavním cílem mé práce je vyhodnocení základního cíle reklamy, tedy zapamatovatelnost a určení faktorů, které na ni působí. Pro řešení vyhodnocení odpovědí respondentů jsem využila metody kvantitativní analýzy, které jsem rozdělila na jednoduchou kvantitativní analýzu a multivariační analýzu. V metod …víceAbstract:
I am focused in my diploma thesis on analysis of chosen TV advertisement broadcasted within sport programme. Main focus in my thesis is evaluation of major impal of advertisement, thus memorability and setting factors affecting it. I have used method of quantitative analysis for respondents answers evaluation. Quantitative analysis has been divided for simple statistic analysis and multi- variation …víceKlíčová slova
Reklama právní omezení a etické kodexy dotazníkové šetření jednoduchá kvantitativní metoda multivariační analýza shluková analýza faktorová analýza. Advertisement legal restrictions and ethical codes survey simple quantitative method multivariate analysis cluster analysis factor analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ia2pl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Oponent: Ing. Lenka Sedláčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Analysis of the Czech Unemployed and Employed Using Multivariate Methods
Klára Musilová -
Analýza výsledků dotazníkového šetření v nadnárodních společnostech
Juraj Šiška -
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká