Ing. Michal Gašparík
Bakalářská práce
Uvedenie produktu na trh
Product presentation on the market
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je zavedení nového produktu na trh, čemuž se věnuji nejen v teoretické části, ale i v praktické části na konkrétním produktu - kopačky Mercurial Vapor Superfly od firmy Nike. Práce se skládá ze čtyř kapitol. V první z nich rozebírám teorii zavádění nových produktů na trh, segmentaci trhu, výzkum trhu a zejména jednotlivé prvky marketingového mixu. V praktické části, která …víceAbstract:
The topic of my thesis is the introduction of a new product on the market, which I devoted both the theoretical and the practical part , on a particular product - Mercurial Vapor Superfly football boots from Nike. This thesis consists of four chapters. In the first I examine the theory of the introduction of a new product on the market, market segmentation, market research and, in particular, individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s09du/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Anna Kočová
- Oponent: PhDr. Peter Láger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková -
Výzkum vybraných aktivit procesu přípravy vstupu a úspěšného rozvoje nadnárodní výrobně obchodní společnosti na plně obsazeném trhu
Tomáš Hajíček -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Aneta Jirešová -
Analýza podpory produktu a jeho distribuce pro vybranou firmu
Šárka LEBROVÁ