Ing. Michal Gašparík

Bakalářská práce

Uvedenie produktu na trh

Product presentation on the market
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je zavedení nového produktu na trh, čemuž se věnuji nejen v teoretické části, ale i v praktické části na konkrétním produktu - kopačky Mercurial Vapor Superfly od firmy Nike. Práce se skládá ze čtyř kapitol. V první z nich rozebírám teorii zavádění nových produktů na trh, segmentaci trhu, výzkum trhu a zejména jednotlivé prvky marketingového mixu. V praktické části, která …více
Abstract:
The topic of my thesis is the introduction of a new product on the market, which I devoted both the theoretical and the practical part , on a particular product - Mercurial Vapor Superfly football boots from Nike. This thesis consists of four chapters. In the first I examine the theory of the introduction of a new product on the market, market segmentation, market research and, in particular, individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Anna Kočová
  • Oponent: PhDr. Peter Láger

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní