Aneta Urbanová

Bakalářská práce

Online komunikace knihkupectví Martinus

Online Communication of the Bookstore Martinus
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online komunikaci knihkupectví Martinus a jeho konkurentů v online prostředí s výsledkem zpracování komparativní analýzy a průzkumného šetření. Práce shrnuje teoretické poznatky, jak se dá firma působící na knižním trhu propagovat na sociálních sítích, webové prezentaci či blogu. Dále přináší informace o současném knižním trhu, včetně postojů mladých lidí ke čtení …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on online marketing communication of the Martinus bookstore and its competitors in online environment in addition with the result of comparative analysis and research survey. Thesis summarizes theoretical features of social media, website and blog promotion of the company operating on the book market. Furthermore it provides information about contemporary book market including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Urbanová, Aneta. Online komunikace knihkupectví Martinus. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe