Rozvíjení myšlení a aktivního učení na 1. stupni ZŠ – Markéta Mrázková
Markéta Mrázková
Master's thesis
Rozvíjení myšlení a aktivního učení na 1. stupni ZŠ
Developing Thinking and Active Learning at Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá rozvíjením myšlení a aktivního učení žáků na 1. stupni základní školy. Předmětem práce bylo sestavit metodickou příručku k jednomu tematickému bloku, která bude vycházet z třífázového modelu učení E-U-R a bude v ní využito aktivizujících metod. Teoretická část se věnuje tématu myšlení, které tvoří základ pro aktivní učení a vysvětluje konstruktivistickou koncepci vyučování …viacAbstract:
The Diploma thesis focuses on development of thinking and active learning of pupils at any elementary school in general. The main goal of the work was to compose a handbook regarding one topic based on the E-U-R model with the use of activating methods. The theoretical part deals with the topic of thinking, which forms the basis for active learning and explains the constructivist concept of teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jitka Novotová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mrázková, Markéta. Rozvíjení myšlení a aktivního učení na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační výukové metody na 1. stupni ZŠ
Marie RYZOVÁ -
Vybrané výukové metody v předmětu ošetřovatelství na středních zdravotnických školách
Patricie TÓTHOVÁ -
Vybrané metody pro výuku Výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ se zaměřením na vzdělávací oblast "Člověk jako jedinec"
Kateřina Hájková -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Návrh koncepce a didaktiky informačního vzdělávání na modelovém příkladu - Model spolupráce ZŠ Bystré a Městské knihovny Bystré
Lenka Navrátilová -
Písemný pramen ve výuce dějepisu Řecko-perské války ve výuce dějepisu - metodický model s využitím školních písemných historických pramenů
Radim Dvořák -
SAMR model a jeho praktická realizace ve vzdělávání
Vladimír HILL -
Model chytré domácnosti pro podporu výuky informatiky na ZŠ
Martin KUDA
Názov
Vložil
Vložené
Práva