Bc. Kateřina Košťálová

Bakalářská práce

Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech

The analysis of the quality of service caterer offering a menu on discount portals
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problémem kvality obsluhy u zákazníků, kteří v restauračním zařízení využijí vouchery ze slevového portálu. V teoretické části popisuji jednotlivé pojmy, historii slevových portálů a správné pojetí nabízeného menu i formy obsluhy. Empirická část analyzuje problém v konkrétních podnicích na základě mystery guest metody a všeobecně s využitím výsledků z vlastního dotazníkového …více
Abstract:
My bachelor degree thesis is dealing with a problem of a quality of service which revers to customers with sale vouchers used in a restaurant. In the theoretical part I deal with concrete notions, the history of sale portals and right way of service in restaurants offering their menu on a sale portals. The analytic part identifies this problem in concrete restaurants pursuant mystery guest method.The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zbyněk Vinš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze