Bc. Václav Poledník

Diplomová práce

Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.

Optimization of the marketing mix in the company Data Servis s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro optimalizaci prvků marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska optimalizace prvků marketingového mixu. Praktická část práce obsahuje analýzu současné skladby marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení ke stávajícímu marketingovému …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for optimizing the elements of the marketing mix in the company Data Servis s.r.o. The theoretical part of the thesis defines the theoretical basis for optimizing the elements of the marketing mix. The practical part of the work contains an analysis of the current composition of the marketing mix in the company Data Servis s.r.o. Based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ewex1/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management