Bc. Kateřina Košťálová

Bachelor's thesis

Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech

The analysis of the quality of service caterer offering a menu on discount portals
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problémem kvality obsluhy u zákazníků, kteří v restauračním zařízení využijí vouchery ze slevového portálu. V teoretické části popisuji jednotlivé pojmy, historii slevových portálů a správné pojetí nabízeného menu i formy obsluhy. Empirická část analyzuje problém v konkrétních podnicích na základě mystery guest metody a všeobecně s využitím výsledků z vlastního dotazníkového …more
Abstract:
My bachelor degree thesis is dealing with a problem of a quality of service which revers to customers with sale vouchers used in a restaurant. In the theoretical part I deal with concrete notions, the history of sale portals and right way of service in restaurants offering their menu on a sale portals. The analytic part identifies this problem in concrete restaurants pursuant mystery guest method.The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zbyněk Vinš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management