Obsahová analýza reklamních kampaní – Bc. Lanc Lanc
Bc. Lanc Lanc
Bakalářská práce
Obsahová analýza reklamních kampaní
Content analysis of advertising campaigns
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá marketingové nástroje třech firem se sportovním zbožím působících na českém trhu. Cílem práce je na základě obsahové analýzy reklamních kampaní vytvořit soubor pravidel pro jejich tvorbu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingové komunikace, reklamních médií a obsahové analýzy. V praktické části jsou nejprve představeny zkoumané firmy a jejich reklamní …víceAbstract:
The bachelor’s thesis will examine marketing tools of three sport goods companies on the Czech market. The aim of this work is to execute content analysis of marketing campaigns and to create a set of rules for their creation. The theoretical part explain the concepts of marketing communication, marketing media and content analysis. In the practical part is firstly introduse researched companies and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jiiwx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza reklamních kampaní
Simona Loňková -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
PPC reklamní kampaně
Dominika Bukovská -
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Patrik Špliňo -
Analýza marketingové kampaně dle určitého segmentu
Anton Ihnatovich -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova