Green marketing a green washing – Bc. Zuzana Rösnerová
Bc. Zuzana Rösnerová
Diplomová práce
Green marketing a green washing
Green marketing and green washing
Abstract:
The topic of the thesis is green marketing and greenwashing. The theoretical part of the thesis defines the key concepts, explains their historical development, and offers an overview of the research dealing with the perception of greenwashing by consumers. The qualitative research conducted on a focus group inspected, how the greenwashing influences Generation Z's perception of a green marketing and …víceAbstract:
Témou diplomovej práce je zelený marketing a greenwashing. Teoretická časť práce vymedzuje základné pojmy, historický vývoj týchto konceptov a predstavuje výsledky rôznych štúdií, ktoré sa zaoberali vnímaním greenwashingu zo strany spotrebiteľov. Kvalitatívny výskum prostredníctvom focus group, si kládol za cieľ identifikovať, ako ovplyvňuje greenwashing vnímanie zeleného marketingu Generácie Z a akú …více
Jazyk práce: slovinština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bx7ha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Vnímanie zelených hotelových aktivít a ich vplyv na hotelových hostí
Gaštanová Gaštanová -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Měření postojů zákazníků k vybraným produktům "zeleného marketingu"
Tereza Fidlerová -
Vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z
Dominika Václavíková -
Využití zeleného marketingu v komunikační strategii vybraného podniku
Hniďáková Hniďáková