Ondřej Procházka

Diplomová práce

Údržba a poimplementační podpora BI řešení

Post-implementation maintenance and support BI solutions
Anotace:
Tato práce se zabývá údržbou a po implementační podpory řešení Business Intelligence. Je psána ve spolupráci s firmou Clever Decision. Práce se skládá ze dvou částí. První část práce se zabývá řešením SLA (Service Level Agreement) smlouvy, vlastně navržením SLA smlouvy, kterou by společnost používala jako nadstavbu k smlouvě o podpoře. Druhá část práce je věnována helpdesku, jeho řešením, návrhem procesů …více
Abstract:
The theme of this dissertation thesis is the maintenance support Business Inteligence solutions. It is written in cooperation with the firm Clever Decision. The dissertation consists of two parts. The first part deals with the solution of the SLA contract, actually designing the SLA (Service Level Agreement) contract, wich the company used as an add-on support for the treaty. The second part is devoted …více
 

Klíčová slova

SLA helpdesk BI

Keywords

helpdesk SLA BI
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
  • Vedoucí: Jan Pour
  • Oponent: Ján Zajíc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23123

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie

Práce na příbuzné téma