Analýza vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele – Adam Ulitzka
Adam Ulitzka
Diplomová práce
Analýza vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele
Analysis of the Impact of Sportsbook Advertising on Consumers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele. Práce je strukturována do několika kapitol, které usnadňují pochopení tématu. Teoretická část se zabývá definicí a klasifikací reklamy, procesem tvorby reklamy a její regulací. V další časti je popsána charakteristika trhu sázkových kanceláří, zahrnující jejich fungování, registrační postupy, druhy hazardních …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of the influence of bookmakers' advertising on consumers. The thesis is structured into several chapters to facilitate the understanding of the topic. The theoretical part deals with the definition and classification of advertising, the process of creating advertising and its regulation. The next section describes the characteristics of the betting shops market, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153292
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Tomáš Tykva
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Zongyuan Chi -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí
Markéta Nováková -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili