Karel Samek
Bakalářská práce
Branding firmy Preciosa Lighting
Branding of company Preciosa Lighting
Anotace:
Tato práce je zaměřena na strategické řízení značky. Tématem této práce je branding sklářské firmy Preciosa, divize Lighting. Cílem práce je návrh na zlepšení procesu budování značky ve firmě Preciosa. Tyto návrhy jsou vytvořeny na základě analýzy a porovnání tří sklářských značek s použitím systému archetypů. Bylo zjištěno, že sklářské firmy postupují v procesu budování značky velice podobně. Jako …víceAbstract:
This thesis is aimed on strategic brand building. Topic of this thesis is branding in Preciosa Lighting. The aim of this thesis is the proposal to improve the process of brand building of this company. These suggestions are based on analysis of brand building of three brands of glassworks with use of archetypes. It has been discovered that glassworks use very similar techniques. Some practical suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
Magdaléna Lisová -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Inclusive marketing and its impact on brand image in cosmetics industry
Kateřina Tůmová -
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
Diana Rilscaia
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses a03tiy a03tiy/2
3. 12. 2016