Beláň Beláň
Bakalářská práce
Podniková strategie
Business strategy
Abstract:
The aim of the bachelor thesis, which is focused on the strategic analysis of the company Kofola Československo a.s. is the evaluation of the conditions in which the company is currently located, the analysis of the micro and macro environment of the company, the determination of a new strategy for the future period and the compilation of recommendations for the subsequent development of the company …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce, ktorá je zameraná na strategickú analýzu spoločnosti Kofola Československo a.s. je vyhodnotenie podmienok v ktorých sa podnik aktuálne nachádza, analýza mikro a makro okolia podniku, stanovenie novej stratégie do budúceho obdobia a zostavenie odporúčaní pre nasledovný rozvoj podniku.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y2low/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
- Oponent: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategie rozvoje malého a středního podniku
Jakub Kollár -
Vplyv obchodnej stratégie na hospodársky rast podniku
Jana Lučová -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket
Raian Burgos Razal -
Pharmaceutical Industry - R&D Investment: Link to Profitability & Market Value
Martin Vlasatý -
Pharmaceutical Industry - R&D Investment: Link to Profitability & Market Value
Martin Vlasatý -
Construction of a Market-Neutral ETF Portfolio: A Relative-Value Based Approach
David Hlinšťák -
Srovnání marketingového mixu nápojů Coca-Cola a Kofola
Denisa Krejzlíková