Uplatnění marketingu v rámci vybrané průmyslové dráhy – Bc. Klára Kubeczková
Bc. Klára Kubeczková
Bachelor's thesis
Uplatnění marketingu v rámci vybrané průmyslové dráhy
The application of marketing in the industrial railway
Abstract:
V úvodní části bakalářské práce je definována teoretická stránka marketingu ve vazbě na dopravu. Dále je v práci zpracován rozbor aktuálního využití marketingu v prostředí Mladějovské průmyslové dráhy. Následně je provedena důkladná SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou zpracovány návrhy a opatření v oblasti marketingu v návaznosti na poptávku návštěvníků při prodloužení stávající trati Mladějovské …moreAbstract:
The initial section of this bachelor thesis defines theoretical aspects of marketing in relation to transportation. The work then analyzes the current use of marketing in the environment of the Mladějov industry railway, and conducts a thorough SWOT analysis. The final part of the thesis presents individual marketing-linked proposals and measures in relation to visitors' demands in case of an extension …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Hana Drahotská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kubeczková, Klára. Uplatnění marketingu v rámci vybrané průmyslové dráhy. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Individuální automobilová doprava versus veřejná hromadná doprava v Pardubicích
Daniel Ondráček -
Individuální automobilová doprava versus veřejná hromadná doprava v České Lípě
Jakub Penz -
Osobní dálková doprava po Transsibiřské a Bajkalsko-amurské magistrále v porovnání s leteckou dopravou
Adéla Švanová