Uplatnění marketingu v rámci vybrané průmyslové dráhy – Bc. Klára Kubeczková
Bc. Klára Kubeczková
Bakalářská práce
Uplatnění marketingu v rámci vybrané průmyslové dráhy
The application of marketing in the industrial railway
Anotace:
V úvodní části bakalářské práce je definována teoretická stránka marketingu ve vazbě na dopravu. Dále je v práci zpracován rozbor aktuálního využití marketingu v prostředí Mladějovské průmyslové dráhy. Následně je provedena důkladná SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou zpracovány návrhy a opatření v oblasti marketingu v návaznosti na poptávku návštěvníků při prodloužení stávající trati Mladějovské …víceAbstract:
The initial section of this bachelor thesis defines theoretical aspects of marketing in relation to transportation. The work then analyzes the current use of marketing in the environment of the Mladějov industry railway, and conducts a thorough SWOT analysis. The final part of the thesis presents individual marketing-linked proposals and measures in relation to visitors' demands in case of an extension …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Hana Drahotská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubeczková, Klára. Uplatnění marketingu v rámci vybrané průmyslové dráhy. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Individuální automobilová doprava versus veřejná hromadná doprava v Pardubicích
Daniel Ondráček -
Individuální automobilová doprava versus veřejná hromadná doprava v České Lípě
Jakub Penz -
Osobní dálková doprava po Transsibiřské a Bajkalsko-amurské magistrále v porovnání s leteckou dopravou
Adéla Švanová