Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní – Bc. Zuzana Menšíková
Bc. Zuzana Menšíková
Master's thesis
Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní
Specifics of social advertising in worldwide campaigns
Anotácia:
Tato diplomová práce analyzuje specifika sociální komunikace v rámci globálních reklamních kampaní. Definuje kulturní faktory ovlivňující podobu komunikace v různých lokálních prostředích. Obsahem práce je i definice sociální reklamy, její strategie, positioning a cílová skupina příjemců. Práce formuluje rozdíly mezi sociálním a komerčním marketingem. Zabývá se etickými aspekty sociálního marketingu …viacAbstract:
This diploma thesis analyses the specifics of social advertising in worldwide campaigns. It describes the cultural factors influencing the form of communication in various local enviroments. It contains a definition of social advertising, its strategy, positioning and target groups, and explains how social marketing differs from commercial marketing. It is focused on the ethical aspects of social marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wxvig/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Moderní komunikace vedoucích pracovníků
Vladimír Matuštík -
Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky
Veronika Tomanová -
Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích
Klára Uhrínová -
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
Jan Hrubeš -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Michal Poláček -
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
Sandra Špalková