Analýza práce učitele mateřské školy z pohledu budoucích učitelů – Bc. Veronika Cibulcová
Bc. Veronika Cibulcová
Diplomová práce
Analýza práce učitele mateřské školy z pohledu budoucích učitelů
Analysis of the work of the teacher in kindergarten from the perspective of future teachers
Anotace:
Diplomová práce má teoreticko - empirický charakter a zabývá se analýzou práce učitele z pohledu budoucích učitelů - studentů oboru učitelství pro mateřské školy. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o učiteli a jeho profesi. Dále je také věnována pozornost profesním činnostem a profesní dráze učitele mateřské školy, ale i důležitosti cvičného či fakultního učitele při pedagogické praxi. V …víceAbstract:
The diploma thesis has a theoretical - empirical character and deals with the teacher's work analysis from the perspective of future teachers - students in the field of teaching in kindergartens. The theoretical part summarizes the knowledge of the teacher and his profession. Furthermore, the attention is focused on professional activities and teaching career of the kindergarten teacher. However, it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cibulcová, Veronika. Analýza práce učitele mateřské školy z pohledu budoucích učitelů. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Názory učitelů na standardy profesní způsobilosti a výkon profesní činnosti učitele
Petra ŠMATLÁKOVÁ -
Profesní rozvoj učitele MŠ v České republice a Velké Británii
Pavlína BABICOVÁ -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Činnosti prováděné studenty během závěrečné lékárenské praxe a názor studentů na její aspekty
Markéta Dvořáková -
Praxe Académica na Vida dos Estudantes Minhotos
Adéla Terezie Hurtová -
Maloasijský původ praxe rituální kastrace kněží bohyně Velké Matky a Attida: starodávná tradice, nebo helénistická inovace?
Petra Houserová -
Šok začínajících učitelů ze vstupu do praxe: přehledová studie
Kateřina Prášilová -
Rozhodovací praxe Soudního dvora Evropské unie v trestních věcech
Kateřina Žufanová