ŽÁK STARŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU A JEHO POZICE V TŘÍDNÍM KOLEKTIVU – Mgr. Bc. Michaela KANTOROVÁ
Mgr. Bc. Michaela KANTOROVÁ
Master's thesis
ŽÁK STARŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU A JEHO POZICE V TŘÍDNÍM KOLEKTIVU
Classroom Social Status in Older School Age Children
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zabývá pozicí žáků staršího školního věku v třídním kolektivu v souvislosti s úrovní jejich sebepojetí a dalšími vybranými osobnostními rysy. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. V teoretické části jsou popsány vývojové charakteristiky dítěte školního věku se zaměřením na starší školní věk. Dále teoretická část shrnuje základní poznatky o socializaci, jejích …viacAbstract:
The thesis deals with the position of older school age students in the class with regard to their level of self-concept and other selected personality traits. The work is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part describes the developmental characteristics of a school age child with a focus on older school age. Then it summarizes basic knowledge about socialization, and its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Zverejniť od: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KANTOROVÁ, Michaela. ŽÁK STARŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU A JEHO POZICE V TŘÍDNÍM KOLEKTIVU. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační pozice ve stresu u klientů reedukačních a resocializačních zařízení
Vendula VÍCHOVÁ -
Analýza postojů intaktních žáků v třídním kolektivu žáka s mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání
Barbora Hrabcová -
Řešení šikany a problémů chování v třídním kolektivu na základní škole
David Filip -
Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji
Kristýna VELIČKOVÁ -
Postavení žáka mongolského původu v třídním kolektivu základní školy
Žaneta Kaprasová -
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze
Petra Povejšilová Jenkins -
Vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu
Michaela Marková -
Žák s individuálním vzdělávacím plánem v třídním kolektivu
Barbora Vodičková
Názov
Vložil
Vložené
Práva