Navrh a implementace hry pro mobilní telefon – Branislav Holý
Branislav Holý
Bakalářská práce
Navrh a implementace hry pro mobilní telefon
Design and Development of a Mobile Phone Game
Anotace:
Tato bakalářská práce ukazuje návrh a implementaci obecného herního jádra naprogramovaného v jazyce Java pro hru typu ,,shoot'em'up'' na platformě Android OS. Dále ukazuje použití tohoto herního jádra při implementaci jednoduché hry s pseudo 3D grafikou. Výsledné herní jádro i hra bude spustitelná na mobilním telefonu s operačním systémem Android s minimální verzí 2.2. Součástí této práce je také editor …víceAbstract:
This bachelor thesis shows design and implementation of a universal game engine programmed in Java language for ,,shoot'em'up'' game on Android OS platform. It also shows using of the game engine in implementation of basic game with 3D pseudo-graphics. The final game engine and the game will be executeable in a mobile phone with Android operating system with minimal version 2.2. A part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87463
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Jan Gaura
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl -
Modern means of creating 3D graphics applications
Nzube Victor Okoye -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Herní 3D engine v MonoGame
Martin Vodák -
SVG based engine for rendering isometric graphic
Vít Svoboda