Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture – Elizaveta Chepurnaia
Elizaveta Chepurnaia
Master's thesis
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Anotácia:
This master’s thesis aims to develop a marketing strategy for a green architecture startup in the Czech Republic, to effectively promote its products and services and differentiate itself from competitors. The research questions focus on identifying the target audience and their characteristics, adapting the marketing mix components, and determining specific marketing channels and tactics. The study …viacAbstract:
This master’s thesis aims to develop a marketing strategy for a green architecture startup in the Czech Republic, to effectively promote its products and services and differentiate itself from competitors. The research questions focus on identifying the target audience and their characteristics, adapting the marketing mix components, and determining specific marketing channels and tactics. The study …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89783
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Lukáš Válek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89783
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza Green Marketingu
Patrícia Čepáková -
Analysis of Green Marketing in Russian Large Enterprises (Case Study of Company VkusVill)
Ivan Rozhko -
Green marketing
Ivana Knežević -
Ethical Marketing
Bohdan Lizohubov -
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Michaela Davidová