Elizaveta Chepurnaia

Diplomová práce

Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture

Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Anotace:
This master’s thesis aims to develop a marketing strategy for a green architecture startup in the Czech Republic, to effectively promote its products and services and differentiate itself from competitors. The research questions focus on identifying the target audience and their characteristics, adapting the marketing mix components, and determining specific marketing channels and tactics. The study …více
Abstract:
This master’s thesis aims to develop a marketing strategy for a green architecture startup in the Czech Republic, to effectively promote its products and services and differentiate itself from competitors. The research questions focus on identifying the target audience and their characteristics, adapting the marketing mix components, and determining specific marketing channels and tactics. The study …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Lukáš Válek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89783

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management

Práce na příbuzné téma