Bc. et Bc. Klára Buchlovská

Diplomová práce

Marketingová komunikace regionálních muzeí

Marketing communication of regional museums
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací regionálních muzeí. Jejím cílem je analýza nástrojů marketingové komunikace muzeí na příkladu Muzea Blanenska, přičemž součástí je také empirická část, kde jsou představeny výsledky kvantitativního výzkumu, zjišťované prostřednictvím dotazníku zaměřeného na to, jak se obyvatelé okresu Blansko dozvídají o akcích zdejšího regionálního …více
Abstract:
This Master's thesis deals with the marketing communication of regional museums. Its aim is to analyse the marketing communication tools of museums using the example of the Museum Blanenska, and it also includes an empirical part, where the results of quantitative research are presented, collected through a questionnaire focused on how the inhabitants of the Blansko district learn about the events …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Pavlína Míčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta