Marketingová komunikace regionálních muzeí – Bc. et Bc. Klára Buchlovská
Bc. et Bc. Klára Buchlovská
Diplomová práce
Marketingová komunikace regionálních muzeí
Marketing communication of regional museums
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací regionálních muzeí. Jejím cílem je analýza nástrojů marketingové komunikace muzeí na příkladu Muzea Blanenska, přičemž součástí je také empirická část, kde jsou představeny výsledky kvantitativního výzkumu, zjišťované prostřednictvím dotazníku zaměřeného na to, jak se obyvatelé okresu Blansko dozvídají o akcích zdejšího regionálního …víceAbstract:
This Master's thesis deals with the marketing communication of regional museums. Its aim is to analyse the marketing communication tools of museums using the example of the Museum Blanenska, and it also includes an empirical part, where the results of quantitative research are presented, collected through a questionnaire focused on how the inhabitants of the Blansko district learn about the events …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j5gtz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Archeologie v expozicích Moravského zemského muzea, Jihomoravského muzea ve Znojmě, Regionálního muzea v Mikulově, Masarykova muzea v Hodoníně, Vlastivědného muzea v Olomouci, Muzea Těšínska, Muzea jihovýchodní Moravy ve Zlíně a Slováckého muzea v Uherském Hradišti
Radek Kraus -
Úloha regionálních muzeí v péči o kulturní dědictví - Národopisné muzeum Plzeňska, pobočka Západočeského muzea v Plzni, příspěvková organizace.
Zuzana MARHANOVÁ -
Didaktický projekt pro regionální muzeum
Alena Karalová -
Regionální muzeum v Chrudimi (marketing muzea)
Kateřina Tomášová -
Úloha regionálních muzeí v péči o kulturní dědictví ? Muzeum a galerie severního Plzeňska v Mariánské Týnici p. o.
Veronika NOVÁ -
Úloha regionálních muzeí Sokolovska v péči o kulturní dědictví - Muzeum Sokolov p.o. a jeho pobočky
Ivanna MADEROVÁ -
Umělecká litina na Blanensku
Lenka Straková -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová