Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity – Bc. Oles Vasylyev
Bc. Oles Vasylyev
Master's thesis
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Implementation of Search engine marketing and assumptions of its efficiency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá implementací Search engine marketingu. Zkoumá a definuje nezbytné kvalitativní předpoklady, jež předchází úspěchu této implementace. Jejím výstupem je dosažení viditelnosti, obsahová atraktivita, vyhledávanost webových stránek a pozitivní uživatelská zkušenost. Rovněž také zefektivnění komunikace prostřednictvím ostatních nástrojů internetového marketingu a vyšší konkurenceschopnost …moreAbstract:
This thesis deals with implementation of Search Engine Marketing. Examines and defines the necessary quality requirements, which precedes the success of this implementation. Its output is to achieve visibility, content attractive, sought after web sites and positive user experience. Also, increasing the efficiency of communication through other internet marketing tools and increased competitiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yfcv4/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová