Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity – Bc. Oles Vasylyev
Bc. Oles Vasylyev
Diplomová práce
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Implementation of Search engine marketing and assumptions of its efficiency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá implementací Search engine marketingu. Zkoumá a definuje nezbytné kvalitativní předpoklady, jež předchází úspěchu této implementace. Jejím výstupem je dosažení viditelnosti, obsahová atraktivita, vyhledávanost webových stránek a pozitivní uživatelská zkušenost. Rovněž také zefektivnění komunikace prostřednictvím ostatních nástrojů internetového marketingu a vyšší konkurenceschopnost …víceAbstract:
This thesis deals with implementation of Search Engine Marketing. Examines and defines the necessary quality requirements, which precedes the success of this implementation. Its output is to achieve visibility, content attractive, sought after web sites and positive user experience. Also, increasing the efficiency of communication through other internet marketing tools and increased competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yfcv4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová