Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele – Nikol Tomášková
Nikol Tomášková
Bachelor's thesis
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
The impact of unethical marketing communication on society as a consumer
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá dopad neetické marketingové komunikace na české spotřebitele. Analyzuje data získaná pomocí dotazníkového šetření, která popisují vnímání neetické komunikace. Průzkum ukázal, že neetická marketingová komunikace negativně ovlivňuje postoj spotřebitelů k marketingu, a v závěru jmenuje možnosti, jak tuto oblast regulovat.Abstract:
This bachelor's thesis examines the impact of unethical marketing communication on Czech consumers. It analyzes data obtained through a survey describing the perception of unethical communication. The survey revealed that unethical marketing communication negatively affects consumers' attitudes towards advertising. At the end there are options for regulating this issue.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/a9k4r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Neetická marketingová komunikace
Alena CÍSAŘOVÁ -
Marketingové komunikace (eko)značek v kontextu greenwashingu
Dominika Fucsíková -
Etické problémy vlivu marketingové komunikace na dětskou populaci ve věku od 6 do 15 let
Aneta Balšánková -
Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku
Regina Fíčková -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Anastasiya Novakovska -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová