Sandra Kisić
Bakalářská práce
Blog jako marketingový nástroj
Blog as a Marketing Tool
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem blogů. Jejím cílem je představit možnosti využití blogu jako marketingového nástroje. Teoretická část se věnuje historii blogování, členění blogů a jejich marketingovému potenciálu. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního výzkumu spolupráce firem s blogery. Pro lepší demonstraci je využíváno případové studie konkrétního blogu, na kterou navazuje dotazníkové …víceAbstract:
The Bachelor's thesis deals with the blog phenomenon. The aim of the thesis is to evaluate blogs as a marketing tool. The theoretical part is devoted to the history of blogging, categorization of blogs and their marketing potential. The practical part examines collaboration between bloggers and companies by the method of qualitative research. A case study of a particular blog is used for a better demonstration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56134
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Barbara Hucková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56134
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Tendence vývoje sociální reklamy v České republice
Zuzana HYBLOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan