Jak dramatická výchova ovlivňuje vztahy ve třídě – Mgr. Martina Šafarčíková
Mgr. Martina Šafarčíková
Diplomová práce
Jak dramatická výchova ovlivňuje vztahy ve třídě
The influence of drama education on class relationships
Anotace:
V diplomové práci "Jak dramatická výchova ovlivňuje vztahy ve třídě" jsem se zabývala vlivem dramatické výchovy na vztahy mezi dětmi. Snažilajsem se zjistit, jaký vliv mají metody a techniky dramatické výchovy na rozvoj vztahů mezi žáky, na rozvoj spolupráce, komunikace a empatie.Teoretická část obasahuje kapitoly věnované komunikaci, školní třídě a učiteli. V praktické části uvádím lekce s využitím …víceAbstract:
The diploma thesis "The influence of drama education on class ralationships" investigates the influence of drama education on relationships among children. I was trying to detect what impact the drama education methods and techniques have on the development of relationships among children, on the development of cooperation, communication and empathy. The theoretical part covers chapters devoted to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d87dv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
External Just Transition An Assessment of the External Socio-Economic Effects of the EU Climate Policy in the Case of Moldova
Judith Gerhalter -
Klima školní třídy a výkonová motivace žáků v prostředí skupinové integrace
Patrik HANUSÍK -
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová -
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková -
Klima školní třídy a jeho ovlivnění učitelem na 1. stupni základní školy
Martina LAPIŠOVÁ -
Třídní učitel jako faktor klimatu školní třídy na základních školách
Helena DOLANSKÁ -
Vnímaná zdatnost v řízení školní třídy u učitelů základních škol
Kristýna Kudelová -
Drama Education for Czech English Teachers in the 1990s
Leah Nancy Gaffen